venerdì 2 maggio 2008

Gudinna

~
Jag dyrkar din excellenta skapelse
erkänner dess komplexitet

Jag älskar o åtrår ditt inre
såväl som ditt yttre

Jag älskar o totalt brinner upp
i min åtrå när jag får smaka din smak
såväl från kärleksfjorden din
som lite läppjande lättsamt längs din hud


Din njutning og tillfredsställelse
både själslig, mental som fysisk
betyder allt för mig
jag hoppas den gör så
för dig tillika


helt utan bojor
eller slöja för din själ


















~

Kvinnans Gudinneskap.

Ovan dikt är ävenledes med i min bok Erotica.

Taggar: , , , , , , ,

7 commenti:

Anonimo ha detto...

vad fint du skriver.

Anonimo ha detto...

wow *applåder* en kärleksdikt utan dess like!!!

Den här dikten kan tjäna till som affirmation för Alla kvinnor när dem glömmer sitt väsens sanna ´jag´.
Även om just denna är tillägnad en speciell ´kvinna´, så är vi alla lika Gudomliga, vi behöver bara vänta in ´mannen´som ser det..:)

Underbart vackert kärlekspoem!

//Lori

A-K ha detto...

Kärleksdyrkan och åtrå i smakfullt alster.

Anonimo ha detto...

Såsom den sanna kärleken uttrycker sig! Helheten... // maluca

Anonimo ha detto...

så vackert vackert.. soma alltid. kramar manal

Anonimo ha detto...

Wow, vad vackert! Jag gillar ditt språk när du skriver. Texten flyter mer på ett sätt när du blandar in gamla svenska ord.

Elina ha detto...

I love it!