domenica 7 giugno 2009

Arbetsveckan måndag till fredag

~
verkar det inte som jag kan bistå med några nya postningar häri bloggovärld, men för er som är så goda att ni tittar in här varje dag får jag ju bjusa på framförhållet arkivmaterial


Måndagens titt kan ni göra i

080608 – Fri invandring – Hotel Africa. Särledes aktuell nu i gjorda valtider och allmänfrämlingsfientliga tider.


Tisdagens titt kan så göras i

080609 – Om det bara vore möjligt. Åtrå, erotik, gott.


Lilllördagens onsdag blir aktuell för

080610 – Konklavisk kopulering. Lite mer sex.


Torsdagens lästips infaller i sin tid

080611 – Arla tid. Erotik, så klart.


Fredagen kan inte va sämre, utan

080612 – Till Dig. Ja det är ju mitt i juni så denna Tylösandsromantik passar sig nog väl. Hur vädret är vet jag inte redan nu.

~

ja, nu vet ni typ vad jag skall göra denna veckan, men jag planerar återgång intill lördagens dag, men hur det verkligen blir med det får ju framtiden utvisa

sani

~


Externa bloggtips för veckan blir de tvenne nya bloggarna Nightsoulwoman samt Beelzebjörn.

Andra förutseende bloggare skriver: , , , , , , ,

5 commenti:

Anonimo ha detto...

Oi. Parabéns por seu excelente blog. Gostaria de lhe convidar para visitar meu blog e conhecer alguma coisa sobre nossa luta contra o comunismo aqui no Brasil. Abração

Night Soul Woman ha detto...

Hahaha:) Som en julkalender med godis:D *Dags att utöva dygden* haha:) återkommer:p Ha en fin dag och tack för omtanken! ;)

Anonimo ha detto...

Du är en galning, Steve Lando, en total galning.

Night Soul Woman ha detto...

*Boom!* :) Titta vad jag har hittat:)

"We all think that the quality of a work of art, or an artist, is proved if it seizes and deeply affect us. But our own quality of judgment and feeling would first have to be proved: which is not the case."

Nietzsche, Human, All too human I, § 161

;)

Beelzebjörn ha detto...

Man tackar och bugar Steve :)