domenica 14 aprile 2013

Socialdemokraternas förtryck



Jag har haft ett långt samtal med honom och uppmanat honom att lämna sin plats i partistyrelsen, vilket han också gjorde.


Jag har aldrig i något samtal tvivlat på att Omar har de värderingar som jag och Socialdemokraterna står för. Däremot har han stått bredvid och bjudit in människor med värderingar som jag absolut inte delar.

- Veronica Palm

Det förefaller således ej vara eventuella åsikter eller värderingar som Omar Mustafa eventuellt behaver som gjort att socialdemokraterna önskat homogenisera sin politomoraliska antoning, ty parten säges rakt ut havandes värderingar som stämmer överens med socialdemokraternas ethos, utan det är för att han verkat för yttrandefriheten bjudandes in talare utav åsikter som äro olika de som socialdemokraterna har, som han uppmanats gå från sin plats i partistyrelsen.

Det är ett skrämmande parti, detta här.


















~


citatet från Palm hämtade jag i Löfgren, Emma, “Veronica Palm: Situationen blev ohållbar”, i DN.se 2013-04-14.

SvDSvDSvDSvDSvDSvDSvD, DNDNDNDN, DNDN

2 commenti:

Nalle Puff ha detto...

Tja, för den vita räcker det ju att hoppa över tv-licensen.

Emedan din nya kramnalle förutom att vara bidrags & skattefifflare dessutom vara uttalad homfofob,praktiserande hustrumisshandlare, krigshetsare och rasist.

Jag tror hel enkelt att gränsen hos såsseriet går vid bidragsfiffel. Dit men inte längre då hela dess väljarbas bistå av sånt.

Jojo god vän du hoppat i säng med!

bloggare på icedaniel.se ha detto...

En politiker utan åsikter är de politikerna som klarar sig bäst idag.