martedì 17 maggio 2016

När vi får som vi vill – Erotica LXXXIII


du kommer hem efter att du varit hos din vän
du sätter dig ner i soffan jämte mig, vi tittar djupt i varandras ögon
- har du haft en skön dag min älskade
du tar din hand o lägger på min fallos, fortsätter titta mig djupt i ögona, ja det står ju redan klart att detta inte var en helt ordinär dag
- ja det har varit väldigt bra
o du känner hur min lem snarare är att karaktärisera som en stav
vi börjar kyssas o småpussas o tar oss in i sovrummet, kläderna åker snabbt av
o du är inte vidare intresserad av ett längre förspel förutom det självklara
att du skall få njutning av min tunga, något vi båda så älskar
- använd din tunga, länge
säger du

efter en gedigen stund så som vanligt äro när jag får smaka din kärleksfjord,
insuperandes din gudinnenektar, är du redo o säger
- kom in i mig, jag vill ha din med idag
vårans båda fullständiga njutning blir komplett















~


Nessun commento: