martedì 7 febbraio 2017

Passionerad älskog visavi vild sex


jag är mer kärleksamt passionerad, älskar med kärlek, värme o närhet, i en älskogsakt, som en trygg älskogspartner - men många kvinnor vill ibland, eller ofta, ha även mer vild eller till og med hård sex, og detta är jag sämre på då det går emot min mer mjuka passionerade kärsamma älskogsstil. En del kvinnor njuter hundrafaldigt mer av vild sex, i en mer djurisk extas, og det finns ju då inget bättre än att kvinnan bör få detta, så ofta hon vill.

För min del får min älskade mer än gärna ha vildsint sex med en annan man varje dag samtidigt som jag finns att tillgå vid de mer sällanförda tillfällena när hon vill ha mer kärsam närhetsälskog, om detta är en gång om dagen, en gång i veckan, en gång varannan månad, en gång i halvåret, eller en gång om året, är ovidkommande. Kärleken är evig.

Om jag får, så är jag dock gärna med og ser eller hör när hennes njutning saligförs. Det viktiga är att hon får vad hon vill ha, samt att hon får detta så ofta hon vill - precis samma sak vill jag. Jag blir dock överlycklig euforisk om jag ibland får slicka henne före som en uppvärmning inför sexdjuret kommer fram, men ännu hellre ofta efter hon precis haft vild sex med någon annan, att masera henne avslappnande, beröra henne, samt slicka henne när hon är helt exalterad varm, med hennes vätskor flödandes från hennes kropp, då njutningsenergierna ännu svallar genom hennes hela kropp.


Som man, älskande partner, är detta saligt paradisiskt, og både mitt sinne som fallos svimmar nästintill i explosiv åtrå.













~


Nessun commento: