martedì 11 aprile 2017

Chastity cage


okej då, jag tar på mig en sådan där chastitykorg då, om du lovar att man kan få erektion inuti den, samt att du tvingar mig att ha den minst en månad, samt att du har galet mycket vild extremskön sex samtidigt, nästan varje dag, nyttjandes mig som din slickslav, sugslav, städslav, piskobjekt

den extremsköna vilda sexen skall du ha med andra män som du uppmätt havandes större grövre kukar än min, min är ej liten, så de bör vara relativt stora

efter att en månad gått så släpper du ut min kuk, leker lite med den, rör lätt med tungan, og stänger sedan in den igen som påföljd för att du ansåg att jag inte slickat dig tillräckligt passionerat ett par gånger under månaden som gått, att jag inte hade dyrkat dig tillräckligt.

En månad i bur till














~


Nessun commento: