venerdì 6 ottobre 2017

Äktenskapsförord


 
• jag skall älska, dyrka, respektera, åtrå, Dig, fullkomligt, troget, lojalt. Mina ögon, mitt sinne, samt min kropp, till sin totalhet samt ideligt skall fullkomligt åtrå, älska, samt dyrka, Dig.
• jag skall fullständigt lyda dig, alla dina behov, önskningar, tankar, känslor, har fullkomlig total samt högsta värdering i vårat förhållande. Jag skall ej allenast fullkomligt lyda samt medhålla kring dina dylika ting, utan aktivt bejaka samt understödja alla dina behov, känslor, tankar, önskningar, utan att på något vis ens tänka motsatsen.
• alla mina ekonomiska tillgångar oavkortat skall stå på dig, alla mina inkomster skall gå direk till dig, där du bara överför det du anser jag har rätt, eller gjort mig förtjänt, till. Att detta fortsätter vara gällande även om vår relation tar slut framtills jag underställes ny gudinna varpå ekonomisk kompensation tillerkännes dig, samt att jag har fullt ekonomiskt ansvar för eventuella barn livet ut. Inga ekonomiska tillgångar från vårt gemensama förhållande skall övergå till mig vid relations abruptisering. Allt ägande skall alltid vara centrerat till dig.
• att jag har hundraprocentigt ansvar för hushållssysslor og annat liknande om du ej säger annat.
• att du har fullkomlig rätt till allt du vill, som ovan stipulerats, inklusive att ha så många älskare eller partners du så önskar, under hela livet, eller relationens längd.

















~
 

Nessun commento: