lunedì 13 novembre 2017

Njutningsönskan - Femtio nyanser XV


 
som du vet så sade jag ju för ett tag sedan om att jag inte hade tyckt det var något som helst problem om du hade avnjutigt sex varje dag med en annan man om du så ville. Detta även om du ville ha detta för att denna andra man var bättre og skönare helt enkelt. Det är alltid positivt med variation men om det delvis hänger på fallosstorleken så kan ju han haft större än min, min är absolut inte liten och jag har inga mindervärdeskomplex eller så utan den är övre medel, 20 cm, men det finns ju givetvis gott om folk som har större än så. För sakens skull, og med tanke på tidigare diskussioner, så kan vi ju säg att det var en svart välhängd man som kunde föra dig i extra njutningsfylld extas samt eufori. Jag hade inget mindre än innerligt önskat att du fått avnjuta detta så ofta du bara orkade och ville




















~

 

Nessun commento: